We zijn er

27 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Het is nu half 12 in de avond en we liggen op bed in ons hotel. Eindelijk!

De reis ging prima. Het eerste deel in de dreamliner van Etihad ging als een speer voorbij. Een beetje slaap gekregen, maar je bent over het algemeen toch het meest onder de indruk van wat er ons staat te gebeuren. Kijkend naar alle mensen of ze wellicht aan het profiel voldoen van de leden uit het reisgezelschap.vliegtuig 26 juli

Vanochtend vroeg aangekomen in Abu Dhabi. Kleine overstap van 2 uur een daarna met een airbus 300 naar Bangkok. Deze was iets verouderd en de service was kariger en minder vriendelijk. Om 18.10 uur geland en daarna door naar Bangkok city. Eerste file al direct gehad. Er kwam een koninklijke delegatie voor de verjaardag van de troonopvolger morgen dus dan wordt gewoon even de gehele snelweg afgezet. De stad hangt vol van eerbetonen aan de overleden koning. Hij ligt nu al bijna een jaar uit te drogen in het Koninklijk Paleis en zal in oktober na een jaar van rouw gecremeerd gaan worden.

Hotel is prima en we hebben 2 kamers naast elkaar. Vanavond even geld opgehaald en uiteindelijk de gok genomen om ergens bij een restaurantje met tafels midden op de weg overheerlijk Pad Thai te eten. Voor nog geen €15 met z'n vieren gegeten en gedronken en een fooi. En het was overheerlijk.eten bangkok 27 juli

Morgen konden we gaan fietsen door Bangkok of gewoon even zelf de stad verkennen. Wij doen het laatste en willen rustig naar het Koninklijk Paleis wandelen en alles daar bewonderen. Genoeg te zien vermoed ik.

Temperatuur is rond de 30 graden en geen regen gezien vanavond.

1. Tineke:
    27 juli 2017
    Fijne vakantie,allemaal!Leuk om jullie zo te kunnen volgen.Ik verheug me op het volgende verslag!veel plezier!xxxxxxx
  2. Anja:
    27 juli 2017
    Fijn dat de reis goed is gegaan.Jullie zullen wel heel wat indrukken op doen.
    Lekker eten voor dat bedrag met z'n vieren. Leuke foto .Slaap lekker en tot het volgende reisverhaal..
    kus.xxx
  3. Lia:
    27 juli 2017
    Wat een leuk verslag Peet. Fijn dat het eten zo smaakte voor iedereen. Kusjes voor de kinderen. Pappa heeft mij gebeld hoe het met mij gaat. Ik ben nu wel rustig.
  4. Paps:
    27 juli 2017
    €15,- met Ard erbij? Geniet en neem alles in jullie op.
  5. Inez Lelijveld-Ordelmans:
    27 juli 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van al het moois dat Bangkok biedt en laat je verrassen. En voor € 15,-- met z'n vieren eten redt je in Nederland nog niet eens als je zelf kookt en dan heb je er nog een hoop werk mee. Jongens doe veel positieve energie op want je moet er straks weer een jaar tegen aan. En jongens gewaarschuwd haal geen grapjes uit en zeker niet met dames die op grote voet leven. Allen een dikke kus en blijf jullie volgen
  6. Jurgen:
    28 juli 2017
    Gday wereld reizigers. Goed te zien dat jullie veilig zijn aangekomen en al bezig zijn met inburgeren . Ziet er al best Aziatisch uit. De jetlag lijkt mee te vallen want jullie zien er vrolijk uit. Hoop dat jullie het een beetje droog houden in de moesson. Een heel avontuur voor de boeg met zn 4tjes !! Geniet er van en ben benieuwd naar jullie reis verslag en foto's. พ่อทักทายและระมัดระวัง = is Tais .
  7. Jurgen:
    1 augustus 2017
    Gaat alles naar wens daar in thailand ? Beetje naar jullie zin ?