Koffers gepakt!

23 juli 2017 - Den Haag, Thuis, Nederland

IMG_1510Alle koffers en backpacks zijn gepakt. De laatste kleren zijn gewassen en gestreken en de laatste prullaria is nog ingekocht. Alle noodzakelijke batterijen nog even extra opgeladen en Kjeld heeft vandaag nog goede wandelschoenen voor de jungle uitgezocht. De zenuwen beginnen nu te komen. Oma houdt het ook niet meer en dat maakt het voor mij er ook niet rustiger op als ik haar bel. Afgelopen vrijdag nog even een tegenvaller wat medicatie betreft, maar ja...alles voor een goed doel moeten we maar zeggen. Maar het idee dat ik mezelf weer moet gaan injecteren met heparine gedurende de vluchtdagen staat me wel even tegen. Ach...moet mijn buik maar weer even als een dartboard gaan zien en die naald er met ogen dicht in werpen. En anders wil Ard als verpleger in wording maar al te graag bij mij oefenen.
​De komende dagen nog maar even relaxen, naar de kapper, paps en mams gedag zeggen en mentaal voorbereiden op de reis. Woensdag vertrekken we om 21.25 uur. Na 7 uur vliegen een overstap op Abu Dhabi en dan zullen we plaatselijke tijd rond 18.25 uur in Bangkok landen. Temperatuur daar zo rond de 32 graden. Ben zo ontzettend benieuwd en heb er veel zin in. Volgend bericht vanuit het Thaise!

1. Nancy:
    24 juli 2017
    Ha Petry, een goed begin is het halve werk zeggen we dan maar.....
    Ik wens jullie een hele goede reis en ben benieuwd naar de berichten uit het verre Thailand!
    Nancy
  2. Anja:
    24 juli 2017
    Nou Peet.Ik heb je eerste verhaaltje gelezen
    Dus het werkt goed.Ik zal wel voor wat afleiding zorgen bij Mams hoor.
  3. Joke de Jong:
    26 juli 2017
    Vandaag is dus DE dag. Ik wens jullie alle vier een prachtige reis. Heel veel plezier!