Hangdag in Chiang Mai

1 augustus 2017 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend vroeg kwamen we aan in Chiang Mai. Met een hotel met late uitchecktijden is dat dus een hele lange zit voordat je de kamer hebt. Dus zijn we eerst maar gaan ontbijten en hebben we wat rond gehangen in de stad.

Ard en ik wilden eigenlijk al eerder een massage en zijn dus ook maar een salon ingestapt. Voor Ard een algehele lichaamsmassage en voor mij een massagevoetenmassage. Voor Ard werd er gebeld en hij mocht mee naar achteren. Daar werd hij verzocht een netkousen slip aan te trekken. Uiteraard mondde dat uit in een slappe lach waarbij Ard ook zei dat hij dan nu ook wel een oud omaatje verwachtte. Gezien de dames in de salon leek dat onwaarschijnlijk, maar na een paar minuten kwam een pittig klein omaatje inderdaad aanfietsen die Ard zou gaan masseren. De foto's nadien zijn hilarisch.

Vanmiddag nog even de oude binnenstad in gegaan met oude tempels en toen konden we eindelijk naar de kamer. Ik had een klein winkeltje gezien voor de was dus heb ook 2 zakken wasgoed maar afgegeven. In het hotel is het namelijk behoorlijk aan de prijs en dit kostte me 240 Bath (zo'n 7 euro) voor 6 kg wasgoed. Zijn we dadelijk allemaal weer lekker schoon want een dagelijkse verschoning is geen overbodige luxe hier.

oude tempel  oud tempelcomplex

Vanavond de avondmarkt op en nu maar even relaxen. Hopelijk halen we de gemiste uren van de nachttrein in. Morgen naar het olifantenreservaat dus wordt weer actief in de weer.

1. Paps:
    1 augustus 2017
    Je weet watvoor hilarische hoofddeksels je voorgetoverd krijgt van het bergvolk met belletjes.