Back tot basic

29 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Het is nu bijna 6 uur 'smorgens en we moeten zo opstaan. Ik vermoed de komende 2 dagen even geen blog want we gaan naar de floating hotels zonder elektra en alleen olielampen. Bij een beetje WiFi laat ik weer van me horen. Laatste berichtgeving vanuit hier is dat Kjeld uit een kokosnoot heeft gedronken, Ard in vuur en vlam heeft gestaan en meer dan ooit heeft getranspireerd vanwege een verdwaalde peper in het eten, de jongens al samen even op pad zijn geweest  en de eerste bekende uit Nederland opeens voor onze neus stond in het hotel. De wereld is klein!! Voor nu.. Back to basic en tot snel.

1. Joke Breedijk:
    29 juli 2017
    Wat super jullie avontuur en dat ik daarin mee kan dromen. Veel plezier allemaal. Liefs Joke
  2. Joke:
    Veel plezier x
  3. Lia:
    29 juli 2017
    Hallo Peet, fijn dat ik weer wat van jullie hoor. Ik begrijp heel goed, dat Ard in vuur en vlam stond bij het eten van een peper. Ik heb het ook met Pa meegemaakt, hij moest er aardig van bijkomen zo benauwd had hij het. Lieverds geniet van de floating market het is zo leuk. Vandaag weer een optreden gehad. Het was weer ontroerend en de bewoners waren weer blij en daar doen we het ook voor. Dikke kus mams.
  4. Joke de Jong:
    30 juli 2017
    Goed bezig, globetrotters!
    Op naar het volgende avontuur! Veel plezier