Gepakt!

17 juli 2019 - Wateringen, Nederland

We zijn er zo goed als klaar voor. De tassen zijn gepakt, de lijstjes met To do's zijn bijna afgestreept. Vanavond nog een laatste wasje draaien om de wasmanden leeg achter te laten en dan is het morgen rond 12 uur richting Schiphol. Als ik het goed inschat vliegen we met de A380 van Emirates. Ben heel erg benieuwd naar die enorme reus die ik veelvuldig tijdens mijn projecten in Amsterdam op de terugweg naar huis zag taxiën.

IMG_2237

Het waren de afgelopen weken inspannende weken. De projecten op mijn werk wilde ik allemaal naar een volgende fase brengen, zodat ik na mijn vakantie fris door kan stappen. Uiteraard gaat er altijd wel wat mis, waardoor ik gisteren en eergisteren toch nog even wat adhoc zaken had af te handelen. Maar goed. Het is allemaal gedaan.

Niet te vergeten ook 2 diplomeringen de afgelopen week. Kjeld zijn VWO binnen en Ard zijn MBO diploma. Supertrots op mijn twee knullen. Liv spijbelt een beetje vrijdag as., want officieel moet ze dan haar rapport ophalen. Maar ach, haar cijferlijst is geen verrassing en ze gaat met gemak met het zwaarste profiel over naar 4 HAVO.

Bij mooie dingen valt er ook vaak een kleine schaduw. Mam haar angsten spelen nu hoog op. Dus heb ik de afgelopen 1,5 week veel voor elkaar moeten boksen om alle hulp van deskundigen in te schakelen, zodat ze de aankomende drie weken niet alleen staat en op weg wordt geholpen om weer wat blijer en rustiger te worden. Kom op Mam! Het leven is nog veel te mooi.

Voor nu...focus op een nieuwe herinnering opbouwen. Genieten van het geboorteland van paps. Ik verlang er enorm naar om mijn andere thuis weer te zien, proeven en ruiken. En ben ook zo benieuwd naar de reactie van Kjeld en Liv.

Tot snel!

1. Ingeborg:
    17 juli 2019
    Geniet grenzeloos lief mens!
  2. Inez Lelijveld-Ordelmans:
    Hoi familie.
    Wens jullie een hele goede vlucht en heel veel plezier. Geniet ervan je hebt het verdiend na een jaar hard werken. Allemaal een dikke knuffel vanuit Bodegraven.
  3. Nancy:
    17 juli 2019
    Lieve Petry, ik wens jullie een hele goede en mooie reis en kijk uit naar jullie belevenissen!
    Hartelijke groet,
    Nancy
  4. Joke de Jong:
    17 juli 2019
    Ha Petry, Kjeld en Liv, ik wens jullie een prachtige vakantie toe. Geniet van al het moois dat jullie gaan zien!
    xxx Joke
  5. Paps:
    17 juli 2019
    Aan de vooravond van jullie vertrek voor een mooi weerzien met Indonesië en een kennismaking hieraan door Kjeld en Liv wens ik jullie heel veel plezier en een mooie tijd. Proef en ruik de exotische sfeer en gastvrijheid van mijn geboorteland en vraag , praat veel met de mensen die je ontmoet.
  6. Anna Stoffers Strijkers:
    18 juli 2019
    Hele fijne vacantie in Indonesië, het geboorte land van mijn man Joop.geniet er van.
  7. Petry:
    18 juli 2019