We vliegen de andere kant op!

27 juni 2022 - Wateringen, Nederland

Zoals we 3 jaar geleden met spanning zaten te wachten op de naamswijziging van Kjeld, was het dit jaar de beurt aan Liv. Ook weer spannend want boeken zonder zekerheid van een juist paspoort is té riskant. Maar alles stond op groen dit keer met een beetje hulp van het netwerk. Deze week halen we het nieuwe paspoort op en vorige week hebben we een mooie reis geboekt. Het was even puzzelen. Sri Lanka stond op het lijstje, maar daar is het politiek instabiel. Vietnam kwam ook nog voorbij, maar dat zou een groot deel van de maand augustus in beslag nemen en na afwezigheid van introductieweken- en feesten vorig jaar wil Liv dit jaar toch wel een staartje meekrijgen. Of je nu tweedejaarsstudent bent maakt niet uit, inhalen mag altijd.
Dus toen bleef Cuba over. Door alle drukke bestuursactiviteiten van Kjeld, zijn we dit jaar op elkaar aangewezen. Heb het contract al moeten tekenen voor het niet weglopen naar fotogenieke plekjes. Ik zal dus bij dicht bij mamma Liv blijven.

Ik ben echt enorm benieuwd naar Cuba en ook of het mijn voorliefde voor Azie kan overtreffen. Komende weken dus lijstjes maken, papieren regelen, inkopen doen, wat zon pakken om daar niet al te veel te veranderen in een kreeft en vooral voorpret hebben. Het zal weer een unieke ervaring worden en we hopen intens te kunnen genieten van de muziek en het leven op straat.

EA6B2481-540E-43E4-B664-22CFD5F65DBE

1. Gerry:
    1 juli 2022
    Ha Petry, Kjeld en Liv. Cuba is een prachtig land, wij zijn er geweest. Geniet er van en ik zie jullie verhalen weer graag tegemoet. Eens kijken of we nog iets herkennen.